Известие

Collapse
No announcement yet.

LED ленти за фаровете!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
    Изглеждат, като мустаци поставени там Но май няма къде другаде.
    Няма много опции къде да се сложат.

    Първоначално публикувано от milenmilan Покажи съобщение
    Мерси колега за отделеното време, г/д добре изглежда. Но определено на новит фейс е по-добре.
    Съгласен съм.
    1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
    2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
    1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

    Comment


    • #62
      някой ще качи ли снимки ако е слагал LED ?
      Alfa Romeo 166 2.5 v6 24v

      Comment


      • #63
        Колеги, аз много се навих за това. Хвърлете едно око.

        http://drl.viewbg.net/index.htm

        и по-точно това http://drl.viewbg.net/cardrl.htm
        1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
        2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
        1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

        Comment


        • #64
          Това ми се вижда добро... Мен ме интересува - понеже на моята светлините са биксенон и единият фар не се използва, освен за просвяткане - дали не мога да измисля само той да се включва през деня...? Или да си купя един от тия модули и чрез него да го управлявам?
          AR 166 2,4 jtdm
          NT II 2,7 tdi
          Peugeot 206 1,1
          AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
            Това ми се вижда добро... Мен ме интересува - понеже на моята светлините са биксенон и единият фар не се използва, освен за просвяткане - дали не мога да измисля само той да се включва през деня...? Или да си купя един от тия модули и чрез него да го управлявам?
            Аз доколкото схващам идеята с тия DRL модули, това е към модула да се свърже крушката за дългите светлини а да свети с около 30% от мощността си. Така, че като си с би-ксенон, тази постановка е приложима при теб.
            Друг е въпросът, дали законът не забранява това.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Аз доколкото схващам идеята с тия DRL модули, това е към модула да се свърже крушката за дългите светлини а да свети с около 30% от мощността си. Така, че като си с би-ксенон, тази постановка е приложима при теб.
              Друг е въпросът, дали законът не забранява това.
              Днес цял ден ми вадят очите разни коли със светещи дълги. Не знам дали са на 30% или повече, но дългите светят право в очите - дори и през деня. Особено при нас в сенките около езерото направо заслепяват тия с дългите. Според мен това си е незаконно.

              Защото в закона пише, че дългите светлини се използват само извън населените места и когато няма насрещно движение - не е ли така? Аре ходи докажи на катаджията, че в града дългите ти светят на едиколко си процента...
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                Днес цял ден ми вадят очите разни коли със светещи дълги. Не знам дали са на 30% или повече, но дългите светят право в очите - дори и през деня. Особено при нас в сенките около езерото направо заслепяват тия с дългите. Според мен това си е незаконно.

                Защото в закона пише, че дългите светлини се използват само извън населените места и когато няма насрещно движение - не е ли така? Аре ходи докажи на катаджията, че в града дългите ти светят на едиколко си процента...
                Загледай през деня масово ауди А6 примерно сега се сещам как е реализиран DRL там - точно дългите светлини светят слабо. Идеята на DRL е точно да се виждаш, а не да ти работят късите светлини в земята...


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  Загледай през деня масово ауди А6 примерно сега се сещам как е реализиран DRL там - точно дългите светлини светят слабо. Идеята на DRL е точно да се виждаш, а не да ти работят късите светлини в земята...
                  Не си прав. В конкретния случай при старото А6 отстрани в рефлектора на дългите фарове има втора крушка 21 вата, която не е във "фокуса" на оптичната система и затова не може да даде насочен светлинен сноп, а просто свети дифузно.

                  За такива преработени дълги светлини в Германия директно ти спират колата от движение - надявам се и тук скоро да стане така.

                  Ето на тази снимка в горната лява част на рефлектора на дългите се вижда мястото на малката 21-ватова крушка:

                  Last edited by pinko; d.m.y г., 22:09.
                  Volvo XC90 D5 '06
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                  Lancia Ypsilon 1.2 '00



                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                  ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                  ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                    Това ми се вижда добро... Мен ме интересува - понеже на моята светлините са биксенон и единият фар не се използва, освен за просвяткане - дали не мога да измисля само той да се включва през деня...? Или да си купя един от тия модули и чрез него да го управлявам?
                    Точно за това е устойството, за което постнах. И аз искам да постигна същия ефект като теб. Аз ще го правя скоро и ще пиша какви са резултатите. Според мен е много семпло и добро решение.

                    ---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:17 ----------

                    Furious 155 е прав. По-принцип дневните светлини трябва да светят малко по-високо, за да предупреждават шофьорите, а не да осветяват пътя. Някой марки коли имат дневни, където стоят фаровете за мъгла обикновено, което е доста ниско в колата, та те са насочени на горе.
                    1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                    2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                    1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                      Не си прав. В конкретния случай при старото А6 отстрани в рефлектора на дългите фарове има втора крушка 21 вата, която не е във "фокуса" на оптичната система и затова не може да даде насочен светлинен сноп, а просто свети дифузно.

                      За такива преработени дълги светлини в Германия директно ти спират колата от движение - надявам се и тук скоро да стане така.

                      Ето на тази снимка в горната лява част на рефлектора на дългите се вижда мястото на малката 21-ватова крушка:
                      Според мен това е 5 ватов габарит! И това което виждам е точно крушката в средата на рефлектора да свети през деня - това е според мен.

                      Ето как е направено на лексус, обаче в щатите - Reduced-voltage high-beam DRL on a US/Canada 2002 Lexus RX300



                      Идеята е хем да се вижда, хем да не заслепява - затова е с намален интензитет.
                      Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:46.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #71
                        Колеги, хрумна ми една идея за DRL на нашите коли и ми се иска да я пробвам.
                        Идеята ми е да разположа поле от smd светодиоди върху закрилката на рефлектора за късите светлини.
                        Понеже свалянето на въпросната закрилка е голяма играчка, ми се иска да изработя платката със светодиодите и когато демонтирам фара да монтирам вече готовата платка.
                        Молбата ми е, ако на някой от Вас му се намира под ръка тази закрилка от счупен или разглобен фар, да я скицира или да даде ориентировъчни размери.

                        Става въпрос за ламаринката, която закрива половината от рефлектора, като тази от снимката:



                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #72
                          Само да кажа, че много ми харесва идеята ти и успех!
                          1999 Alfa Romeo 145 QV 155+ Diesel 5th
                          2003 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20v 175hp 385nm 6 Speed Manual (ex)
                          1999 Alfa Romeo 145 1.4 T.S. Junior (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Ето колега, кажи ако ти трябват още размери.
                            Attached Files
                            EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                            Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                            Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от pitbull Покажи съобщение
                              Ето колега, кажи ако ти трябват още размери.
                              Много ти благодаря колега!

                              Това, което си свършил е перфектно и ще ми свърши чудесна работа.

                              Жив и здрав да си!


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #75
                                Всичко е много хубаво само че когато работят късите тази пластина се нагрява зверски (тествал съм извън фара подобен на този прожектор, а като е във фар ще е още по-горещо) и светодиодите няма да оцелеят ако са на нея или близо до нея.
                                Можеш да ги сложиш близо до плоската част на изпъкналата лупа , както съм намислил да експериментирам аз , но и там може да се окаже висока температурата...
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X